חברת אחזקה לבניינים בסטנדרטים הגבוהים ביותר

תחזוקת בניין, ישן או חדש יכולה להיות פעולה לא קלה שעליה אחראי ועד הבית. העברת האחריות לחברת אחזקה לבניינים, מקלה על אופן ההתנהלות בכל הקשור לתחזוקת הבניין, החל מניקיון שוטף של הבניין, טיפול בבעיות חשמל ואינסטלציה ועוד. חברת האחזקה מנוסה, מכירה בעלי מקצוע שונים וחוסכת כאב ראש וזמן לדיירי הבניין.

היתרונות בבחירת חברת אחזקה לבניינים

בכל בניין קיים חדר מדרגות שלפעמים נסתר, אך לעיתים מהווה חלק אינטגרלי בעיצוב הבניין. בבניינים בהם אין מעליות, דיירי הבניין משתמשים במדרגות באופן יומיומי ובהתאם מצטבר לכלוך ואבק שאינו נעים לעין ואף לא בריא. כחלק מתפקידה של חברת האחזקה, היא מקפידה לשכור שירותי ניקיון האחראים לניקוי כלל הבניין ובין היתר של חדר המדרגות. מעבר בחדר מדרגות נקי, נעים ומריח היטב, משפרת את מצב הרוח של הדיירים.

מעבר לכך, חברת אחזקה לבניינים גם אחראית על נראות הבניין מחוצה לו. במקרים בהם נדרש לבצע שיפוץ, סיוד או צביעה של החלק החיצוני של הבניין, חברת האחזקה אחראית על ביצועה תוך שמירה שתשתיות החשמל והאינסטלציה לא יפגעו.

היתרון הנוסף הוא הזמינות הגבוהה של חברת האחזקה במענה טלפוני לקריאות חירום 24 שעות ביממה, במהלך כל השבוע. כך, במקרה חירום הדיירים מקבלים מענה מהיר ומקצועי שיטפל בבקשתם. בנוסף, קיימת אפליקציה ייעודית לטלפונים החכמים המנהלת את כלל התקלות, ומאפשרת לדיירים לעקוב אחר סטאטוס הטיפול בתקלה.

הכל תחת קורת גג אחת

ריכוז הפעילות תחת חברת אחזקה אחת, המכירה לעומק את הבניין, התשתיות וכדומה, מקלה על הדיירים, שכן כעת הם יודעים למי יש לפנות במידת הצורך. מעבר לכך, חברות האחזקה בעלות קשרים עם ספקים רבים, יודעות במהירות לפנות לספק מקצועי שהן סומכות עליו שיעשה את העבודה באופן הטוב ביותר ובהתאם הדיירים נהנים מטיפול מהיר במינימום תקלות.

אנחנו באדן נכסים מהווים חברת אחזקה לבניינים ומציעים שירותי אחזקה שנועדו לשמור על הבניין שלכם, מכל הבחינות. באמצעות שירותנו תוכלו להנות מחיסכון בזמן, עלויות, חיפוש ספקים לטיפולים שונים ועוד. ניהול כלל הבעיות תחת גורם אחד, מאפשר לכם לגור בבניין בראש שקט.

תפריט נגישות