חברות אחזקת בניינים לאחזקה שוטפת של הבניין שלכם

פעמים רבות, ניהול הבניין יכול להיות משימה לא פשוטה, בייחוד בבניין רב קומות עם דיירים רבים. כינוס אספת דיירים כל פעם מחדש בכדי לבצע החלטה מסוימת, עלול להיות מתיש ואף לעכב את הטיפול הנדרש. הפתרון לכך הוא ניהול הבניין באמצעות חברות אחזקת בניינים. החברות מנהלות תחתיהן את כלל צרכי הבניין ביעילות ומהירות.

למה כדאי לשכור חברות אחזקת בניינים ?

ניהול ועד הבית על ידי גורם חיצוני, משפר באופן משמעותי את איכות חייהם של דיירי הבניין. כך לדוגמה, ניקיון שוטף של הבניין על ידי חברת האחזקה מבטיח כי כלל הבניין יהיה נקי ויהווה מקום נעים לשהות בו. החברה גם אחראית על שירותי גינון מסביב הבניין ותחזוקה שוטפת של מראה הבניין מבחוץ.

העברת האחזקה לחברה חיצונית, מצמצמת ואף מפסיקה לאלתר את סכסוכי השכנים. למשל, אם יש דייר המסרב לשלם דמי ועד בית, באחריות חברת אחזקת הבניין לטפל בעניין זה באופן מקצועי המגובה בידע משפטי נרחב. גם אפשרויות התשלום רבות ומקלות על הדיירים, כך שניתן לשלם באמצעות שיק, מזומן או העברה בנקאית.

חברות אחזקת בניינים בעלות קשרים עם ספקים שונים ובהתאם יודעות לבחור את הספק הרלוונטי והמקצועי לטיפול בתקלה. אם ישנה בעיית תשתיות כגון אינסטלציה או חשמל, לחברת האחזקה טלפון של גורם מקצועי היודע לטפל בתקלה במהירות ויעילות. כך נחסך לדיירי הבניין זמן רב במציאת הספק והיסחבות בטיפול התקלה.

כיצד ניתן לרכוש את שירותי חברת האחזקה ?

תחילה, יש לקיים מפגש בין נציגי ועד הבית לנציגי חברת האחזקה. במהלך הפגישה ממלאים דוח מפורט על מצב התחזוקה ומקבלים מידע מדיירי הבניין על אופן התנהלות התחזוקה ומה הציפיות מחברת האחזקה. בשלב השני, מבצעים אספת כינוס דיירים. לפי חוק מקרקעין, יש לקבל החלטה ברוב של 66% מהדיירים על מנת להעביר את ניהול התחזוקה לחברה האחזקה. לבסוף מוגשת הצעת מחיר המשקללת את כלל הפרטים הרלוונטיים, כולל פירוט הוצאות ועלותן.

חברות אחזקת בניינים מהוות את אחד מהגורמים המשמעותיים בשמירה על בניין נקי ונעים ושלום בית בין הדיירים. אנחנו באדן נכסים בעלי ניסיון רב של שנים בניהול תחזוקה של בניינים ישנים, חדשים ורבי קומות ובהתאם יודעים לשמור על תחזוקה שוטפת באופן שכלל הדיירים מרוצים.

תפריט נגישות