כל מה שצריך לדעת על חברת אחזקות מבנים

חברת אחזקות מבנים

בשנים האחרונות מתרבים רבי הקומות בישראל ואחד האתגרים הכרוכים בבניינים אלה הוא ניהול ואחזקת המבנים, אם תהיתם פעם מי אחראי על אבטחת מבנים, מי אחראי על ניקיון מבנים, מי אלו האנשים אשר דואגים לטיפוח ותחזוקה של המבנה ועוד, אתם יכולים להפסיק לחפש, כי בדיוק בשביל זה קיימת חברת אחזקות מבנים.
מעוניינים לשכור שירותי אחזקת מבנים? רוצים להכיר יותר לעומק את מפעלן של חברות אחזקת מבנים? אם כן, הגעתם למקום הנכון – המאמר הבא מיועד במיוחד עבורכם.

נעים להכיר – תפקידה של חברת אחזקות מבנים

תחזוקת מבנים היא היבט קריטי בניהול נכסים מבטיח שמירה על בטיחות וערך של בנייני מגורים ומסחר. תחזוקת מבנים יעילה כוללת מגוון פעילויות, החל מבדיקות ותיקונים שגרתיים ועד לניהול מקיף של מערכות שונות בבניין. להלן סקירה כללית של אחזקות בניינים הבניין ומדוע הן ממלאות תפקיד כה משמעותי כיום בניהול נכסים.
בראש ובראשונה בואו נבין מהי בכלל חברת אחזקות מבנים, חברות אחזקה באופן כללי אחריות על תחזוקה שוטפת של המבנה במגוון רחב של תחומים.
בין תחומי התחזוקה קיימים מספר תחומים מרכזיים שהם אבטחה ושמירה, גינון וטיפוח נוי, תחזוקת תקינות ציוד, ניקיון פנים וחוץ. כל אלו, בהתאם לדרישה, מתבצעים על ידי אנשי המקצוע הרלוונטיים של חברת האחזקה. כך למשל, בפעם הבאה שתכנסו למבנה כלשהו ותראו שומר מוצב בלובי בכניסה, או אדם מנקה את חלונותיו החיצוניים של המבנה, תוכלו להסיק כי מדובר ככל הנראה בעובדים של חברת האחזקה, חברת אחזקות או ניהול בניינים, היא חברה שלוקחת מדיירי הבניין את כל כאבי הראש הנלווים לניהול בניין משותף.
חברת הניהול תטפל עבורכם בכל הנושאים הדורשים טיפול, לא עוד נציגי ועד הבית שעוברים מדלת לדלת לגבות כספים, לא עוד תלונות חוזרות ונשנות על תקלות שאינן מסודרות במועד.

סוגי השירותים שהחברה מספקת

ישנן כמה סוגי שירותים הניתנים על ידי חברת האחזקות ודיירי הבניין הם אלו שיבחרו, בדרך כלל על ידי משאל דיירים, אילו שירותים יכנסו לתכולת העבודה, למשל ינהלו עבורכם את גביית הכספים כמו דמי ועד או גבייה חד פעמית של השקעות ושיפוצים. הן יטפלו בכל תקלות החשמל והבנייה השוטפות, יחליפו נורות או יטפלו בתקלת המעלית עבורכם.
למען שמירה על בנייני מגורים משותפים רצוי ומומלץ להתנהל עם גורם אחד אחראי שהוא הכתובת לכל בעיה ובכך להימנע מאינטרסים פנימיים של דיירים כאלו או אחרים.

מה החשיבות של אחזקות בניינים?

מדוע חשוב לבצע אחזקה מקצועית ושוטפת למבנים? הנה כמה סיבות:

  • בטיחות ותאימות – תחזוקה שוטפת מבטיחה כי הבניין יישאר בטוח עבור הדיירים ויעמוד בתקני בטיחות. באמצעות ביצוע בדיקות סדירות ניתן לזהות סיכונים פוטנציאליים כגון חולשות מבניות, תקלות חשמל או סיכוני אש, ולתקנם בזמן
  • שמירה על ערך הנכס – תחזוקה עקבית משמרת את ההיבטים האסתטיים והפונקציונאליים של הבניין, ובכך שומרת או אף מעלה את ערך השוק שלו. נכס מתוחזק היטב הוא אטרקטיבי יותר עבור קונים או שוכרים פוטנציאליים ומוביל לשיעורי תפוסה גבוהים יותר.
  • יעילות כלכלית – תחזוקה מבעוד מועד של תקלות פוטנציאליות מפחיתה עלויות משמעותיות בטווח הארוך. טיפול קבוע במערכות מיזוג אוויר, אינסטלציה ומערכות חשמל, למשל, יכול למנוע תקלות יקרות ולהאריך את השימוש ברכיבים הללו.
  • תחזוקה שוטפת של המבנה – מבטיחה את הנוחות ואת שביעות הרצון של הדיירים. מערכות חימום, קירור ואוורור מתפקדות היטב, אזורים משותפים נקיים יותר ותיקונים בזמן תורמים לסביבה נעימה ומתוחזקת.

מרכיבים עיקריים של תחזוקת מבנים

  • בדיקות שגרתיות – בדיקות קבועות הן עמוד השדרה של אחזקות בניינים. בדיקות אלה מכסות אלמנטים מבניים, מערכות חשמל, אינסטלציה, מערכות מיזוג אוויר וציוד בטיחות. זיהוי וטיפול מוקדם בבעיות מונע מבעיות קטנות להתפתח לצרות משמעותיות
  • תחזוקה מונעת – לרוב כוללת החלפת מסנני אוויר, שימון חלקים נעים, בדיקת מערכות אזעקה וניקוי מרזבים. המטרה היא לשמור על הכל במצב אופטימאלי ולמנוע כשלים בלתי צפויים.

אז אם אתם מעוניינים לשכור חברת אחזקת מבנה, ישנם שני דברים עיקריים שעליכם לדעת ולהיות סגורים עליהם מראש כדי לייעל את תהליך השכרת החברה:
● זמן – משך הזמן שבו אתם מעוניינים לשכור את שירותי החברה חשוב הן עבורכם מבחינה כלכלית והן עבור היערכות חברת האחזקה.
● תחומי אחריות – מה השירות אותו אתם מחפשים? ניקיון, אבטחה, גינון וכו'

איך בוחרים נכון חברה לניהול הבית המשותף?

החלטתם לעשות את הצעד המשמעותי ולשכור חברת אחזקות מבנים, איך תדעו לבחור נכון?
איך תדעו איזו חברה תספק את המענה הטוב ביותר?
אנו כאן לעשות לכם סדר, באדן ניהול נכסים מתמחים בניהול ואחזקה של בתים משותפים ויודעים לתת מענה למגוון צרכים, נשמח לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

אנו ממליצים לבדוק מספר נושאים חשובים:

● מומלץ לבצע השוואה בין החברות השונות הקיימות בשוק.
● לבדוק האם סוג השירות המוצע מתאים לצרכים שלכם?
● בדיקת מחירים כמובן – האם תואמת את התקציב שלכם?
● מהי תכולת החוזה שמציעה כל חברה?

סוגי חברות אחזקה

ישנם שני סוגים עיקריים של חברות ניהול, הראשונה חברת אחזקות מבנים שמציעה אחריות רק על תחזוקה שוטפת של הבניין, על ניקיון כללי וחדרי מדרגות בפרט, טיפול בחצרות, תקלות חשמל, מים ועוד.
השנייה מציעה תחזוקה שוטפת ובנוסף לה גם שירותי ניהול ועד בית כמו גביית דמי הוועד.

צריכים חברת אחזקת מבנים? אנחנו כאן בשבילכם!

החלטתם שאתם זקוקים לשירותי חברת אחזקות מבנים? החלטתם נכון! אנחנו כאן באדן נכסים עומדים לרשות כל החפץ בשירותי אחזקת מבנים ברמה הכי גבוהה שיש. אנו מספקים לקהל הלקוחות שלנו שירות מקצועי, חרוץ ואדיב אשר בא לידי ביטוי באמצעות מגוון העובדים שלנו, שיתנו לכם תחזוקה שוטפת למבנה שלכם, וישאירו אתכם בראש שקט. אז קדימה, למה אתם מחכים, צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו להנות מהדברים הבסיסיים ביותר בטיפול במבנה שלכם מבלי להתאמץ כלל.

תפריט נגישות